Home » Page Facebook yang menghina Nabi Muhammad Home » Page Facebook yang menghina Nabi Muhammad

Page Facebook yang menghina Nabi Muhammad

Wednesday, March 23, 2011
Assalammualaikum Sahabat2 sekalian.. Anda JANGAN terpengaruh dgn satu lagi laman PAGE ini yang mengutuk Nabi Junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W yg mengatakn Nabi adala Perompak,pedopil dan tukang Cabul!!!

 Sebelum ini saya telah Post artikel yang bertajuk :Page Facebook yang menghina MALAYSIA 

Saya memohon kepada anda supaya anda tidak menandakan LIKE pada PAGE tersebut..Cuba baca STATUS komen berikut yang telah saya Copy dan paste.berbeza kali ini, ianya datang dari facebook komuniti Indonesia.



Muhammad Saw Bukanlah Nabi Melainkan Perampok,pedopil, Dan Tukang Cabul
3,626
people like this

 Status Comment yang di post :

-WAHAI KALIAN ISLAM2 SESAT TAUKAH KALIAN SBNRNYA KONTOL MUHAMMAD TU KECIL TP,KRN ISTRINYA BANYAK DAN UNTUK PUASIN BIRAHI2 ISTRINYA MAKANYA DIA MENGOLESKAN MINYAK ARAB DIKONTOLNYA BIAR GEDEEEEEE KHAHAHAHAAHHAHA
  
-gwe da baca alquran, isinya banyakan simpang siur and sesat, bis yg nulis babi sich cos waktu itu kan muhammad buta huruf,,mknya si muhammad manggil babi dan nulis tu Quran,,,.

-KLO SEMBAHYANG HADAP SATU ARAH TRUS NUNGING2 LAGI,,, PALINGAN ADA YANG KENTUT TUCH BUNYINYA zzzzzZZZZ BKN TUUUUUUTTTTTT HAHAHAHA 
SK MINTA2 DI DIRESTO AND DI JALAN2,DIRUMAH2 ajarannya muhammad sk ngemis ya hohohohoh dasar islam sampah cuiiiihhhh...
  
-Ayo islam2 anjink berlombalah kalian masuk neraka karna si muhammad sdh gak sabar lagi menunggu kalian semua apalagi yg perempuan,,,hohohoho

***********************************************************************

Ini adalah sebahagian Artikel Post yang di kirim oleh Owner page tersebut.Banyak lagi Status post yang mengandungi unsur-insur lucah, mengejek, menghina dan sebagainya. Saya mohon pada anda sila REPORT page tersebut.

Saya dah pun melihat page pemiliknya. Berdasarkan pendapat saya,dia bukannya seorang ISLAM. Tapi beragama lain. Dia mengunakan page group itu untuk cara dia menyebarkan dan menghina agama islam. Saya dah ajar bagaimana untuk membuat REPORT di page Jihad Al-Quran Group dan saya dh post melalui MASSAGE facebook [Facebook Bermassage] untuk ke semua user seramai 800 lebih. Semoga page yang menghina islam itu mendapat taufik hidayah sekaligus memeluk ISLAM.insyaAllah..


Cara-Cara REPORT : 


-Sila klik LINK di bawah gambar tersebut. Anda akan ke page tu.di page tu terdapat colum REPORT. 
-Report tu berada di bawa page sebelah kiri..
-Klik REPORT dan jalankan tanggungjawab untuk report page tu. 
-Pilih 'CONTAINS HATE SPEECH OR ATTACKS AN INDIVIDUALl'.. 
-Lepas tu pilih 'TARGETS A RELIGIOUS GROUP'..
-Lagi banyak REPORT lagi cepatlah page facebook tu CLOSE.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Post a Comment

Jihad Al-Quran

0 comments: