Home » Isteri Harith Iskandar | Berbikini Covergirl Majalah Shape Home » Isteri Harith Iskandar | Berbikini Covergirl Majalah Shape

Isteri Harith Iskandar | Berbikini Covergirl Majalah Shape

Saturday, April 9, 2011


Jezamine Lim, muncul sebagai covergirl untuk majalah Shape dengan hanya mengenakan sepasang bikini untuk tatapan umum, serious sexy!

Isteri kepada pelakon Harith Iskandar ini, bukan sahaja cantik, malah turut bergelar sebagai seorang doktor. Dalam perkembangan terbaru, Jezamine Lim kini mempunyai sebuah restoran di kawasan Desa Sri Hartamas.

Perkenalan Jezamine Lim & Harith Iskandar berlangsung melalui laman Facebook. Wanita kacukan Cina-India kemudiannya mengahwini Harith Iskandar sekitar June 2010 dengan hantaran berjumlah RM50,000.

Dapatkan majalah Shape edisi April 2011 untuk menatap gambar Jezamine Lim yang lebih mengiurkan dan mengetarkan jiwa. NSFW selepas ini.


Susuk Tubuh yang Mengiurkan, Tapi sayangnya ianya tidak dijaga oleh tuan punya badan. Salahkan si Suami juga, kerana sebagai suami sepatutnya dia mengajar si Isteri untuk menjaga Anggota badanya tanpa berkongsi kepada media mahupn mana-mana pihak yang berwajib.Didikan Agama adalah yang sepatutnya ditumpu kepada si suami unutk si isteri..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Post a Comment

Jihad Al-Quran

0 comments: