Home » Penghinaan Yang Melampau | Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara - Kesesatan Yang Menghina ISLAM Home » Penghinaan Yang Melampau | Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara - Kesesatan Yang Menghina ISLAM

Penghinaan Yang Melampau | Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara - Kesesatan Yang Menghina ISLAM

Wednesday, May 25, 2011
Assalammualaikum..
Terbaca artikel ini tidak la mengejutkn Jihad.Sebab telah ramai yang cuba menghina Islam sehingga ada yang ingin membakar Al-Quran.

Mengenai artikel ini, ianya menjadi PANAS dan sedang menjadi TOPIK HANGAT di bincangkan di GROUP JIHADALQURAN dan ada juga sahabat-sahabat yang menyalurkan 'cara-cara' untuk membuat REPORT ataupun SPAM pada blog artikel tersebut.

Disini adalah COPY PASTE yang jihad cuba sampaikan kepada pembaca mengenai artikel tersebut.:

Kesesatan yang melampau!
Hari ini Allah swt tengah murka pada seluruh kaum Adam terutamanya umat kesayangannya, yakni umat Islam yang telah jauh sesat. Maka, Allah swt menurunkan bala yang setimpal di Masjidil Haram di kota Mekah Al-Mukaramah, megeluarkan jerung raksasa yang lapar dari perut bumi. Kota Mekah dilanda banjir dan pengunjung-pengunjung beribadat sekeliling baitullah digigit dan dinyonyot sepuas-puasnya oleh binatang peliharaan Allah yang istimewa ini! Allahuakbar!!


saudara dan saudari yang di hormati sekalian..
harap masuk link yang Jihad sertakan diatas. bukan setakat gambar fotoshop itu, kalau setakat gambar macam tu, jihad dah tak heran dah.. berlambak2.. tapi kerosakkan dan perlencungan bahasa dan penggunaan kalimah Allah itu yang buat Jihad minta kepada sesiapa agar boleh godam laman ini :

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 3:40 pm on May 19, 2011 Permalink | Reply

Labbaikallahummalabbaik! Hajjah Umm Ghagha dan hit single yang terbaru dan terhangat sekali bertajuk, “Labaikallahhummalabaik.” Nombor satu pada carta muzik tempatan yang berunsurkan huruf ghain – ghain untuk kepercayaan kepada benda-benda ghaib dan ghairah! Insyallah di akhirat nanti balasan benda ghaib dan ghairah dikurniakan pada alam lucah syurga Firdaus kelak!


Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara 12:06 pm on May 15, 2011 Permalink | Reply

Tuhan Yahudi telah murka pada ajaran babi Muhammad dan dewa Allah swt rekaan penyangak Arab ini yang dipersamakan tauhid dengan tuhan Yahweh orang Yahudi. Kota Mekah dilanda bala menerima balasan setimpal dengan menurunkan ayam raksasa berama yang lapar dari reban neraka jahanam!!

l

Ini lah Sebahagian daripada Artikel yang Jihad CopyPaste dan berikan info kepada pembaca-pembaca sekalian.. 

Commnet dari sahabat yang terpilih :

"kalau kita layan sangat blog sampah,ni yg gila sgt ni...mmg sakit hati,tak payah layan dan biar dia gila sorang2,dari zaman dulu mmg mereka suka nak sakitkan hati org2 Islam,kalau ada yg boleh godam blog dia ni ...amatlah kita alu-alu kan...tapi kalau masuk dan bagi komen,,,lagi dia suka sangat...makin meriah pulak dia balas."
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Post a Comment

Jihad Al-Quran

0 comments: