Home » » Lesbian Melayu | Wanita Bercium Dengan Wanita Home » » Lesbian Melayu | Wanita Bercium Dengan Wanita

Lesbian Melayu | Wanita Bercium Dengan Wanita

Friday, May 6, 2011
http://2.bp.blogspot.com/-Vp4IRnsdXFU/TbPjlhxll7I/AAAAAAAAAUY/VhFmmyYy640/s1600/les.jpg 
Astarfirullahalazimmmmm.....gambar  ni  kat  Facebook  konspirasi  dan  penipuan  dunia...kalau  korang  nak  boleh  search  kat  Facebook  korang.....
Gambar  ni  memang  sangat  dahsyat  la....Jadi, aku  harap  wanita-wanita  yang  beragama  Islam  kat  luar  sana  jangan  jadi  macam  ni !!!!!
Tak  da  maknanya  korang  jadi  Lesbian....sama  jugak  lelaki  pun  yang  duk  jadi  Gay....buat  rugi  je  semua  tu  dan  silap  haribulan  korang  akan  dimusnahkan  macam  umat  Nabi  Luth  A.S !!!!
ps : 'Jangan  lawan  hukum  tuhan !!!'

Creadit To : ☺Darum♫♫♪☺Irmaz☺
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Post a Comment

Jihad Al-Quran

0 comments: